Sometimes you have to give up on people, not because you don't care, but because they don't.

Hej allihopa! Måste börja det här inlägget med att klaga på hur jävla dåligt jag mår. Äve fast ingen bryr sig ett piss om det så.. Jag mår ärligt skit, sjuk + mesnvärk.. Det kan ärligt inte bli värre, känner för att ta livet av mig just nu faktiskt.. Fick värsta dampgråt utbrottet också för jag hade så jävla ont och var så jävla ledsen samtidigt, jag typ skrek gråt? Hahaha, mår ju typ också psykiskt dåligt just nu, inte kul alls.. Mitt liv suger  kan man säga. Men det är väl bara en sån här period man kan ha ibland? Får hoppas att det går över snart.. 
 
Men jaja whatever, ny design har jag också nu på bloggen! Dock har inte jag eller någon utav mina kompisar gjort den, tog den från någon ''designa din blogg sida'' den var faktiskt väldigt fin! Eftersom att bilderna på min förra header var väldigt gamla så kändes det som om något nytt behövdes! :thumbup: 
Nu ska jag ladda ner någon bra film, vira in mig i min favorit filt och äta choklad.. Vi hörs lite senare! Puss
  
 Två bilder från den tiden då jag faktiskt mådde bra.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0