Sometime you have to let people walk out of your life even how much you want them to stay.. Because you know that if they really loved you they would never walk away.

Godmorgon! Vaknade för kanske en timme sen utav att jag inte kunde andasm höll på att få panik.. Haha! Så gick upp till mamma. Vi började faktiskt den här dagen med att internet shoppa lite! Inget speciellt, mest mys kläder ni vet.. Sen pratade vi en massa om lite olika saker, så har min vakna timme sett ut! 
Är fortfarande väldigt sjuk, så den här dagen får gå ut på att bara dricka te, kolla film och försöka bli frisk, måste verkligen till skolan imorron, får inte komma efter med skolarbetet + att imorron så ska jag göra en väldigt speciell grej.. Ni får veta mer imorron! ;) Är sjukt spänd iallafall.. Hoppas det blir av imorron! 
Nu ska jag ut i köket och fixa lite te och sånt. 
Bloggar lite senare antagligen, puss på er! 
 
Bildlöst inlägg wihoohiohoytogrfhpoöbrt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0