God gives his hardest battles to his strongest soldiers.

Hej på er! Har lite att berätta om gårdagen och idag, så let's start!
Igår så slutade jag runt 3 och träffade bästis direkt, vi satte oss i ett fik och fikade, snackade och sånt ni vet sånt man gör när man inte träffat sin bästavän på ett tag? Yes, så vi hade rätt mycket att säga till varandra. 
Efter det gick vi runt och kollade i lite affärer, sen träffade vi Timmy och Nicklas. Var inte med dom så länge dock och åkte hem runt 6. 
Idag så har skoldagen varit rätt så chill, hamnade på fel lektion på morgonen så kollade på film då, hahaha.. Sen hade jag tidigare lunch för vi skulle på en rätte gång med klassen, skit tråkigt påriktigt, höll på att somna flera gånger.. Haha och jag som ska bli advokat! :thumbup: 
Kom hem för ett tag sen.. Sitter helt depp i soffan och bara orkar inte med livet.. Så ska ta och ladda ner någon bra film och bara ta det lugnt, få tänka osv.. 
Vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Hey, jag addade dig på facebook, du har en schyst blogg, men du behöver verkligen hjälp med designen, så jag tänkte att jag kunde hjälpa dig, vad sägs? :D

2012-09-28 @ 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0