Dödssjuk..

Hej på er allihopa.. Dom senaste dagarna har det inte blivit så bra bloggning eftersom att jag har varit jätte sjuk, så jag har knappt orkat något.. Mest legat i soffan, kollat film, sovit druckit te, typ drogat alvedon och sånt som man gör när man är sjuk ni vet.. Har inte blivit bättre alls, vilket suger. Men jag antar att jag går till skolan på måndag för då har jag förhoppningsvis blivit friskare. Känner mig dock döende, kan knappt gå eller andas genom näsan och hela min kropp värker, har typ feber fast fryser och jaa, känner mig bara allmänt konstig. 
På en fredag också väldigt passande liksom! Haha vad leker jag, hade ändå inga planer.. Skulle säkert sitta hemma med en Ben&Jerry's och deppa över livet ändå framför någon jävla cheesy romantisk film som man bara bölar åt för man önskar sig sån kärlek som dom i filmen har och tror man aldrig kommer hitta den.. Så lika bra att bli sjuk dårå.
Menmen, nu ska jag ta och se på en film, antar att vi hörs imorron eller något! Pusspuss
 
Har inga nya bilder tyvärr eftersom att jag är sjuk och ser ut som ett missfoster, så här är två gamla från typ förrförra veckan! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0