I'm sorry i'm not what you wanted.

Hej allihopa!

Vaknade för ett tag sen, blev inte på så bra humör efter en sak jag sett, så jävla typiskt, jag som hoppades på att det här skulle bli en bra dag, men nej, den börjar bajs. Jaja, skitsamma!
Ska försöka få det bästa ut av dagen iallafall, ska snart träffa Julia också och då kommer jag nog antagligen bli på mycket bättre humör än vad jag är nu, eftersom att hon alltid kan få mig att skratta. 
Nu när jag säger att jag är på dåligt humör menar jag att jag är skit arg och sur, inte ledsen eller mår dåligt, mest arg. Lite ledsen kanske, men fyfan jag kokar bokstavligen. Ååååh. Men ska inte ta ut allt dampande över bloggen.
Har bestämmt mig nu också, ska verkligen försöka ta bloggandet på mer allvar nu, det har ju inte gått så bra dom senaste gångerna jag sagt det, men nu ska jag verkligen försöka!
As gött med höstlov nu också, wiiiee! Synd att det bara är i en vecka dock, menmen..
Nu ska jag fixa liote grejer, vi hörs senare! Pusspuss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0