Smile ow, cry later.

Hej på er! 

Hoppas eran dag har varit bra, min har väl varit helt okej.. Jävligt skön faktiskt har knappt haft några lektioner så det var rätt så chill! 
Har inte bloggat på några dagar nu också men har haft så mycket att tänka på och inte haft någon vidare bra design till bloggen och jag gillar inte att blogga med ful design.. Men den som jag har nu är helt ok! Under tiden jag inte bloggat har också ganska mycket hänt i mitt liv (loooool!!!) mycket upp och ner kan man säga, har varit både glad och ledsen, fått reda på en del saker som verkligen tärt på mig osv. Ja, livet suger ibland.. Men det blir ju inte värre, det blir bara bättre.. Och just nu så är livet jävligt bra! Jag mår bra och är glad. Men vi får väl se hur länge det varar?
Såg nyss världens bästa film.. Den gick på bio för ett tag sen och hittade nyss ett ställe där man kunde ladda ner den på. Det var The Amazing Spiderman som jag såg! Är kanske lite efter som såg den nyss, många såg den ju säkert på bio och så kommer jag kanske 2 månader efter och bah såg den nyss för första gången! haha...
Men den filmen.. Asso jag har inga ord. Den var fan underbar, helt ärligt. 
Trodde aldrig att jag skulle säga såhär men den var fan bättre än dom tidigare Spiderman filmerna.
När den kom på bio så sa jag typ till alla som skulle se den att den skulle vara skit dålig för jag trodde dom skulle typ försöka göra om första filmen, men nej hade fel. DEN VAR SÅ JÄVLA FUCKING BRA!!!!!!! 
Började gråta, ryste, skrattade, blev arg.. Ja allt. Så jävla bra film, bästa jag sett på länge, utan att överdriva.
Menmen, nu ska jag sluta snacka om den.
Ska snart ut med min hund.. Ut i kylan, yeeyyy! Eller?.. Det är typ minusgrader ute, fryser rumpan av mig, bokstavligen. Har inget intresant att dela med mig nu heller, så vi hörs senare eller imorron! Puss
Kände att det blev ett ganska långt inlägg nu, men det är väl bra?! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0