Idag är det freeedag

Hej på er! 

Sitter i skolan just nu, kom precis hit och börjar snart.. Kände tat jag kunde blogga lite innan! 
Idag är det ju fredag, yeeey! Helg ♥ efter skolan så ska jag anatgligen träffa Olivia, tror hon kommertill farsta men inget är direkt bestämt.
Asso nej vet inte ens vad jag ska skriva, har typ inget intressant att berätta.. Fast idag när jag satt och väntade på bussen så frös mitt snor till is typ? eller jag kunde iallafall inte andas genom näsan för ja, det förs typ fast hahahah. Det är skit kallt ute iallafall och jag har även hört att det ska bli den kallaste vintern på över 10 år, ska man skratta eller gråta? Gråta antar jag.. Kommer typ inte kunna gå ut i vinter utan att bli en isbit.
Men nu börjar jag snart, så vi hörs senare! puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0